Richting Jory - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Meike Broenink - WaarBenJij.nu Richting Jory - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Meike Broenink - WaarBenJij.nu

Richting Jory

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, Philipsburg

Zondagochtend vroeg 6 juli, de dag dat ik weer met de KLM vliegen mag. Na alle spanning en sensatie van een scriptie schrijven en tentamens maken, hoorde ik vorige week maandag dat ik écht geen herkansingen had en vorige zondag mocht vliegen. Na wat vertraging, een gratis upgrade en 4 films verder was ik alleen de paspoortcontrole en het wachten op mijn koffers verwijderd van Jory! Na de beste knuffel ooit zijn we richting het appartement gegaan waar we voor een maand zitten: een van de mooiste plekjes van de wereld. Met uitzicht op de oceaan zit ik nu in mijn bikini te typen. En onder het gezelschap van drie katjes die af en toe met een of ander beest in hun bek aan komen lopen, maar nu heerlijk op de bank binnen te liggen slapen.
Ik blijf 3,5 week op Sint Maarten om vakantie te vieren met Jory. Op 30 juli ga ik doorvliegen naar Lima om daar voor 4,5 maand te studeren. Op 18 december vlieg ik terug naar Sint Maarten en op 22 december naar Nederland om daar de kerst te vieren. De planning voor daarna weet niemand, maar ik vind een half jaar vooruit kijken ook al heel wat voor iemand die niet van plannen houdt.

Tot nu toe zijn we naar het strand geweest en is het feest omdat we elkaar weer zien :) Mijn tere tropische huidje begint alweer lichtelijk rood te kleuren en ik ga nú de was eraf halen aangzien er eventjes een bui aankomt !

Ik zal af en toe wat op dit blog zetten zodat iedereen die het leuk vind, kan lezen wat ik zo nu en dan aan het uitspoken ben.

Liefs xxx

  • 08 Juli 2014 - 22:02

    Laura:

    Wat een leuk verhaaltje!! Ik ga ook een blog bij houden ;) kunnen we t bij elkaar aflezen ;)
    Mis je nu al wel hoor schatje!
    Geniet ervan liever en tot Skype, app, snapchat, mail, brief of postduif!

    Dikke kus!

  • 08 Juli 2014 - 22:26

    Monica:

    Hoi
    Goed dat na 4 films :-( bent aangekomen op plaats van bestemming.
    Voor jou wordt de match van oranje een vroegertje, morgen. Voor ons een latertje. Hier regen. Wil je er een beetje van? Mag hoor?
    Groetjes monica

  • 19 Juli 2014 - 07:35

    C.franken:

    Meikever,ik heb dit artikeltje kunnen ontdekken ik vond het heel leuk om dit te lezen..oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philipsburg

Meike

Meike, 20 jaar, blonde krullen en korter dan ik denk

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 2737

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 18 December 2014

Lima

08 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: